perjantai 7. joulukuuta 2012

onnellinen pieni ihminen

Heissaan ihmiset! Täällä kirjoittelee yksi onnellinen, niin kuin otsikostakin saattaa joku ovela jo päätellä. Mun elämä tuntuu nyt tosi hyvältä, ootan tosi montaa asiaa, mutta toisaalta en ees muista odottaa ja aika kuluu hurjan nopeaan, koska joka päivä tuntuu erilaiselta ja ihanalta! Oon ajatellut tätä vuotta kärsivällisyyden vuotena ja se on kasvattanu mua henkisesti tosi paljon. Ensi vuotta taas ajattelen sen sijaan unelmien vuotena, toivottavasti sekin opettaa mua ja antaa hienoja kokemuksia.

Sain tänään tietää seuriksen pikkujouluissa, että pääsen Talvi-Hettaan isoseksi hiihtolomalla! Ensimmäinen tapaaminen on jo ensi viikolla, can't wait! Oon vähintään yhtä innoissani kuin sinne tulevat riparilaiset. Leivoin tänään myös suklaakeksejä, joista tuli "hiukan" erilaisia kuin ohjeen kuvassa, tein joulukortit loppuun (huone on tosi vielä siivoamatta niiden jäljiltä...) ja ostin pari joululahjaa. Kuolasin myös ihania neulepaitoja ja punaisia vaatteita Lindexissä ja Kappahlissa. Pidättäydyin kuitenkin ostamasta itselleni mitään, luotan Pukkiin. Muutenkin pitää yrittää elää vähän säästökuurilla ja pantata turhia ostoksia, jotta rahaa säästyy vaihtarivuotta varten. Kuvassa näkyvän neuleen ostin edullisesti Ritan pikkusiskolta. Tykkään hirmuisesti noista väreistä!

Ainiin, Bloggerista loppui tänään kuvatila, mutta olin niin viksu ja vilmaattinen, että osasin ladata kuvat Websiin ja sieltä tänne! Kuinka tekniikanihmelapsi olenkaan ;--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.