perjantai 26. lokakuuta 2012

first snow

Jeah, pakollinen ensilumipäivitys :) Ihanaa, että tulee lunta, mutta mun pitäs lähtee jakamaan lehtiä. Mun on kai pakko ottaa pulkka ja kiskoa niitä siinä, koska varmasti ryssisin pyörän kanssa. Pitäis kans alottaa tekemään terveystiedon esseetä jostain kansantautiryhmästä, ei kyllä kauheesti kiehtois. Meiltä on lisäks kopiopaperi loppu, enkä saa tulostettua mun äikän esseetä. Toivonpa, että äiti muistaa tuoda sitä kotiin tullessaan. Mummon ja papan pitäis tulla tänään käymään ja mun pitäis tehdä piirakkaa ja kakkua, mutta en nyt tiedä tuleeko ne. Niiden autossa on vielä (huonokuntoiset) kesärenkaat ja ulkona on tuommoinen sää. Meillä on kuitenkin leipomustarvikkeet ostettuina, joten kai mun pitää silti tehä ne leipomukset. Toinen kysymys onkin, että kuka ne kaikki sitten syö? Haluisin kans tehä tänne lisää päivityksiä, koska asiaa riittäisi! Kuvista sen verran, että käytiin eilen illalla Rosan kanssa kuvailemassa, meidän sormet ja varpaat meinas jäätyä, hyrr. Tuossa nyt kuitenkin näkyy mun keskiviikon Karisma-reissun ostokset, lähesmustat farkut JC:stä ja London-huppari My Doriksesta :) Lumikuvat otin aamulla, kun käytin koiraa lenkillä.

Kauheesti kaikkea mitä pitäisi tehdä, apua! Ehkä mä nyt suljen koneen ja meen vaikka jakamaan ne lehdet, niin on yksi homma vähemmän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.