sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

"I'll light the night with stars"


Hoi! Mulla särkee päätä ja ahistaa, voisko se ukkonen vaikka tulla? Mun huoneessa on ihan törkeen kuuma ja tunkkanen ilma, taidanpa suosiolla nukkua takkahuoneessa. Nukuin just melkein kaks tuntia ulkona pihakeinussa. Nyt väsyttää entistä enemmän, mutta oon varma, että nukkumaan mennessä ei väsytä.

Pari hyvää kaverii oli meillä eilen yötä ja katottii leffoja. Alotettiin Tytöstä joka leikki tulella, sitten oli vuorossa Brokeback Mountain (<3) ja viimesenä Hohto. Sen aikana kyllä nukuin suurimmaks osaks, koska en oo mitää valvoja-sorttia ja alotettiin sen kattominen puol yheltä. Mun uni kyllä sekottu aika hyvin sen leffan   ääniin ;) Tänään katottii vielä semmonen kuin Awake. Laitoin myös maikkarilta tulleen Cry-Babyn talteen, täytyy kattoa se tässä lähiaikoina.
Mun piti hoitaa tänää kans ruokapuoli, kun porukat lähti auttamaan raksalle. Tein lihapullia ja mulla oli pien pelko, että niitten kans käy huonosti. Oon nimittäin enemmän leipuri kuin kokki. Niistä tuli kuitenkin tosi hyviä, enkä kerenny ottaa ees kuvia, koska ne katos suuhun niin nopeesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.