keskiviikko 27. marraskuuta 2013

really looking forward to Christmas

Moikka taas pitkästä aikaa! Kaikkea ihastuttavaa ja kauhistuttavaakin on tapahtunut sitten viime postauksen, mutta tiivistettynä: kuukauden alkupuolella kärsin pahasti koti-ikävästä, ja sen takia unettomista öistä ja ruokahaluttomuudesta ja kaikki tuntui pahalta, vaikka fyysisesti kaikki oli hyvin. Henkisesti mulla oli tositosi rankkaa, mutta oikeesti asioiden puhuminen auttaa! Aluksi tuntui, etten jaksa tai pysty selittämään englanniksi mitä mun päässä pyörii ja mikä mua stressaa, mutta kun vain jatkoi yrittämistä ja sai olla kaikessa rauhassa murheet purkautuivat sykkyrästä ja mieli keveni. Sen jälkeen on ollut helpompaa elää taas päivä kerrallaan ja aika on kulunut hurjan nopeasti ja olen nukkunut paremmin ja oppinut taas arvostamaan pieniä iloja. Olen leiponut omenapiirakkaa, muffineita, kaurakeksejä ja tänään kolmen kuukauden kunniaksi aprikoosikakun, joka oli kehujen perusteella parasta mitä olen täällä ollessa loihtinut :) Kuvat ovat Birminghamin saksalaisilta joulumarkkinoilta, jossa olin Nonin, Julian, Laran ja Nieletin kanssa yhtenä lauantaina ja oli kyllä yksi parhaita päiviä täällä Englannissa <3 Koulussa menee hyvin, pudotin valokuvauksen, koska se aiheutti liikaa stressiä ja nyt mulla ei oo keskiviikkosin koulua, jeah!

2 kommenttia:

  1. Aaaah ihania kuvia ja noi ruuat *__* hyvä että olo on parantunu!! avasitko koti-ikävissäs sen pikkuboksin minkä annoin? :) Se valokuvauskurssi taitaa kyl näkyä ku saat tosi yksinkertasistaki kuvista tosi kivan näkösiä!! Haleja xoxoxo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saksalaista bratwurstia, voittaa brittiläiset jauhomakkarat 100-0! En avannu, haluun säästää sen äärimmäiseen hätään. En kyl tiiä voiko pahempaa hätää tulla ku mikä mulla oli, mutta no joo :D Kiitos kehuista! haleja takaisin ihana xoxoxoxo

      Poista

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.