sunnuntai 1. syyskuuta 2013

camp in London

Moikka! Ihan uskomatonta, että oon nyt Englannissa seuraavat kymmenen kuukautta. Kotiuduttiin eilen saksalaisen vaihtarin, Julian, kanssa tänne host-perheeseen. Asun Staffordshiressä, mutta en oikeastaan tiedä vielä muuta kuin että Birmingham on tästä n. 25 km päässä ja Lontooseen kestää bussilla n. 3h 30min. Mutta tää perhe vaikuttaa hirmu mukavalta ja talo on vasta rempattu. Huoneen jaan mun host-siskon kanssa. Orientaatioleiri Lontoossa oli ihan ok. Aikaa kuitenkin tuntui valuvan aika paljon hukkaan, kun koko ajan odoteltiin jotain tapahtuvan. Majoituimme King's Collegessa ja sieltä kesti n. tunti päästä bussilla Lontoon kekustaan, sillä ruuhkia riitti. Se kävi vähän hermoille. Vierailtiin London eye:ssa, London Dungeonissa ja Tower Bridgella. Lisäksi meillä oli nähtävyyskierros double-deckerillä. Shoppailuun oli varattu vain 3h, josta tunti meni pelkästään kävelyyn. En ostanut kuin repun, sillä Primarkissa mulla meni hermot valtavaan ihmismäärään. Mulla olisi kuvia enemmänkin, mutta en vain jaksa enää taistella tämän maailman hitaimman miniläppärin kanssa, joten nuo kolme saavat riittää tältä erää. Tänään olisi tarkoitus mennä kiertämään kävellen näitä lähiseutuja ja huomenna alkaakin koulu!

4 kommenttia:

  1. Voi ihanaa sulla on blogi ! Kuulin, että lähdet vaihtoon ja halusinkin lukea jostain mitä sinne kuuluu :) Tsemppiä sulle sinne ja nauti kaikesta mitä näet ja koet !!!

    VastaaPoista
  2. Sulle olis haaste mun blogissa:)

    http://millaaa14.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ookei :) teen sen jossain vaiheessa kun saan koneen laduttua, akku meinaa loppuu kohta eikä mulla oo adapteria joka sopis tähän...

      Poista

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.