torstai 13. syyskuuta 2012

red rubber boots

Moi! Oli hassua herätä tänään jo 6.30, kun oon menny niin monena päivänä kymppiin ja oon saanu nukkua mukavan pitkään :--) Aamulla olin hallilla uiskentelemassa ja koulun jälkeen menin vielä salille. Oli tosi hyvä ja urheilullinen olo sen jälkeen, yeah! Kuvailtiin tänään Rosan kanssa, joten kuvista ja niiden muokkauksista kiitos hänelle. Viikonloppukin on jo ihan ovella, lauantaina juhlitaan Rosan synttäreitä ja sunnuntaina suunnataan nokkamme kohti kauan odotettua Nickelbackin keikkaa <3

Mulle selvis muuten tänään, että oon luultavimmin keväällä lähössä Puolaan! Meillä on koulussa semmoinen projekti, jossa on kuusi maata yhteistyössä ja niistä on valittu kouluja, jotka esittelevät toisilleen maansa luontoa ja kaikenlaista siihen liittyvää. Mut valittiin tonne Puolan reissulle, koska se on painottunut historiaan. Alunperin olin eniten kiinnostunut Italiasta, mutta se oli taiteeseen painottunut reissu, joten menköön sinne sitten ne keille se on se oma juttu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.