lauantai 15. syyskuuta 2012

monenlaisia kenkiä

Moikkelis! Mulla on ollut tosi pitkään hyvä fiilis ja blogiinkin pukkaa postausta melko useasti, jeah! Ajattelin tässä esitellä vähän mun syyskenkävarastoa, Formspringin inspiroimana. Tosiaan huomasin itsekin että noitahan on melko monet, vähän päässyt kertymään tässä parin vuoden sisällä.

Aloitan vanhimmista, eli puolukanpunaisista Hai-saappaista. Halusin alunperin limenvihreät, mutta olen ihan tyytyväinen ettei niitä sillä hetkellä ollut missään, nuo miellyttävät nimittäin silmääni tällä hetkellä paljon enemmän. Saappaat villasukkineen pääsevät jalkaan aina sadesäällä! Sitten Conssit, turkoosit on vanhemmat ja kävelin niillä viimevuonna ihan sikana, keltaiset on tämän vuoden keväänä ostetut ja rakastan niitten väriä! Samoin nuo ruskeat kengät on keväällä ostetut, halusin jotkut vähän hillitymmän väriset kävelykengät. Maastonvihreät kengät ostin viime joulukuussa viidellä eurolla Stadiumista, ne oli niin halvat että oli pakko ostaa ;--) Valkoiset kengät on Vagabondin ja huippuhyvät jalassa, kesällä ostin puolella hinnalla ja olen nyt tänä syksynä suurkuluttanut niitä. Kukalliset Conssi kopiot ostin Turkista, niitä en ole vielä käyttänyt kovinkaan paljoa vaikka tykkäänkin kuviosta hurjasti. Uusimmat ovat nuo Biancosta hankitut nilkkurit, ne onkin ainoat tuollaiset "sievät" kengät. Nuo Puman kengät ei kyllä ole syyskengät, mutta mainitsen ne nyt tässä samalla. Käytiin siis tänään viimeinkin hankkimassa mulle sisäpelikengät ja noi on ihanaiset jalassa!

Vielä tälläsena plussana tähän postaukseen; oon ihan koukussa omenoihin! Oon siis allerginen ulkomaisille omenoille, joten syksy on myös siitä tosi jees, että saa syödä kotipihan omenoita mielin määrin (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.