torstai 28. maaliskuuta 2013

puro sanoi puli puli

Kevät! Ehkä se saapuu sittenkin eikä talvi jatkukaan ikuisesti :-) Tässä lähiaikoina ei ole tapahtunut mitään kummoisia, tavallista arkea olen elellyt. Koeviikko alkoi eilen, mulla oli 7.koodi tyhjä, joten sain lusmuilla 11.50 asti. Ajattelin, että nukun pitkään, mutta heräsin taas klo 7. Kyllä, olen outo! Päätin sitten lähteä Kivimaan uimahallille (olen viimein oppinut, että keskiviikkosin Lahden halli aukeaa vasta klo 13) ja mulla oli toppatakki päällä ja paljon kaikenlaista roinaa. Salille suuntasin, mutta se oli onneton esitys: siellä oli kaksi kuntopyörää, muutama laite ja käsipainoja. Treenaajien keski-ikä oli 65 ja kovin puheenaihe Kataisen kömmähdys. Hohhoi. Tunnin sain siellä kuitenkin kulumaan ja sen jälkeen loppuverraksi uin kilometrin. Mulla oli oikein oma rata käytössä, sillä nopeiden uimareiden radalla ollut tyyppi häippäsi pikaisesti, kun mä tulin siihen kauhomaan. Ehkä se pelkäs jäävänsä alle? :D Eilen myös opetin yhdelle kaverille kolme tuntia fysiikkaa, eikä se ollut semmoista höröttämistä vaan tiukkaa työskentelyä! Tänään oli yhteiskuntaopin koe, joka tuntui helpolta. En edes päntännyt sitä erityisesti, kerran luin läpi.

Kirpparilta en saanut juuri mitään, sen verran kuitenkin että ostin ton mun himoitseman laukun ja noi huivit. Huivit oli Vero Modassa 2kpl/10 €, aika hyvä tarjous. Bandeaun ostin kesää varten Ginatricotista. Iskä oli kiva ja osti mulle yhtenä päivänä uusimman Demin ja suklaamunia :) Lumenen huulikiilto tuli Demin mukana, yllätyin positiivisesti, sen väri on nimittäin just sopivan hillitty. En kyllä ole tottunut huulikiiltoja käyttämään, mutta ehkä nyt voin opetella. Lauantaina on pääsiäisyön messu ja sunnuntaina loppuu herkkulakko! Sitten saa suklaata <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.