perjantai 8. maaliskuuta 2013

kevään merkit

Moikkelis! Jo maaliskuun toisessa perjantaissa pörräillään, minne aika vierii? Mun päivät on niin täynnä kaikkea ohjelmaa, että viikkojen kulumista ei edes huomaa. Kevään merkkejä on kuitenkin pistänyt silmääni tällä viikolla, kun olen kävellyt koulumatkoja. Lintujen laulu ja auringon paistaminen kirkkaasti tuovat hymyn huulille ihan itsestään, ja olo on virkeämpi. Tuli tässä myös hankittua uudet Conssit. Kun näin noi kaupassa, tiesin että tuun ostamaan ne. Ne on ihanaiset, nyt sais toi lumi jo sulaa pois, että pääsis käyttämään kaikkia ihania tennareita! 
Mun vaihtoon lähtö edistyy taas. Olin tiistaina erään toisen järjestön haastattelussa ja se vaikutti suhteellisen myönteiseltä. Nyt mun pitäs täyttää ne kaavakkeet mahdollisimman reippaasti; jotkut Britteihin lähtijät on jo saanu tietää minne ne sijoittuu! 
Huomenna on taas spesiaalipäivä, tällä kertaa kevätrippikoulun kanssa. Illalla olisi vielä tarkoitus suunnata vielä Salppurin kisoja töllöttämään kavereiden kanssa. Ehkä sunnuntaina sitten täytän ne kaavakkeet ja hinnoittelen kirppistuotteita? Tosiaan, vuokrasin siis pöydän 65 Launeen suurkirppikseltä ensi viikon tiistaista alkaen. Toivottavasti sieltä tulee vähän tienestejä ;) 

2 kommenttia:

  1. Launeen suurkirppis on paras paikka ikin, mäki hommannu sielt kaikenlaist! :)
    Rakastan noit sun conneja!!<3

    http://minnaa97.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. :) Ens viikon tiistain loppuu pöytävuokra, toivottavasti saan ees vähä rahaa!

    VastaaPoista

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.