tiistai 10. tammikuuta 2012

suoraan Venäjän kansallisbaletista!

 

En taida tosiaankaan olla mikään asukuvauksen mestari :b Ehkä harjoitus tekee mestarin?


Mun pieni hauva :>


Loistava kirja loistavalta kirjailijalta, jumitin tän ääressä tänää pari tuntia...

Väsytti, väsyttää ja tulee väsyttämään. Ei mun ennen oo ollu näin vaikee sopeutuu koulurytmii? Eihän mun unirytmi ees oo sekasin? Vai onko?

Tänään oli ensimmäinen koulun järjestämä tanssitunti, päivän kohokohta :) Ilmaista ja laadukasta tanssiopetusta, härregyyd! Harjoiteltiin baletin alkeita, se osoittautui tosi hauskaksi, mutta myös tosi vaativaksi. Jos mä ajattelin mitä mä teen, sekosin askeleissa, kun menin vaan nii suju vähä paremmin. Hassua!

Kotona rentouduin läksyjen parissa, kyllä luitte aivan oikein, läksyjen parissa. Laitoin Sibeliusta soimaan, ruusun tuoksuisen suitsukkeen palamaan ja istuin työpöytäni ääressä, tekemässä läksyjä reuntoutuneena, huhhuh. Työpöytä oikein boldattuna, sillä teen läksyjä tms. sen äärellä ehkä kerran vuodessa. Oli myös ihan kiva kuunnella klassista musiikkia pitkästä aikaa! Läksyjen jälkeen käperryin peiton alle lukemaan liian koukuttavaa kirjaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.