tiistai 17. tammikuuta 2012

miksi valinta on niin vaikeaa?

Kukkuu! Olen kauhean laiska päivittämään hyi minua, aina joku saa muistuttaa, että laitahan nyt jotain uutta ;) Aktiivisuuteni kaatuu useimmiten siihen etten jaksa siirtää kuvia koneelle, tai edes avata konetta... katson facebookin kännykästä ja siihen se surffailu rajoittuukin.

Mutta tämän päivän asiaan! Päivitän taas "tanssipäivänä", olin taas baletissa. Venyttelyt oli tälläiselle jätän-aina-venyttelyt-väliin-laiskiaiselle hyvin haastavia, suoraansanottuna tuskaisia. Se on niin pitkäpiimäistä puuhaa, etten koskaan jaksa keskittyä siihen kunnolla, vaikka kyllä pitäisi.

Lähdin muuten koulusta taas vasta puoli viideltä, kun tulin kouluun kaheksalta oli pimeää ja kun lähin oli taas pimeää, huhhuh. Mentii kaverin kanssa kaupunkiin tunniksi, käytiin Sokkarilla ja ostin jonkun Nivean silmämeikinpoistoaineen ja kaveri osti mulle Haisuli-pinssin :> jeij! Syötiin thaimaalaisessa ravintolassa ja matkattiin Lahden Lyseon esittelyyn.

Voi hitsi, just kun olin jo melkein varma, että haen Tiirismaan lukioon niin sitten menin Lyseon esittelyyn, joka myös vakuutti. Se oli tosi hyvä esittely, aloin oottaa lukion hissaa ja bilsaa :) Ne on mun lempiaineet ja ne lukion maikat vaikutti tosi mukavilta ja ne kirjat tosi kiinnostavilta. Ääh! Onhan tässä viel reilu kuukaus aikaa päättää mihinkä hakee...

Loppuun vielä kuva YH-kirjan aukeamasta, kun en jaksa uusia kuvia ottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.