perjantai 29. kesäkuuta 2012

lomalla viimeinkin


Hihii, ei töitä enää! Paitsi varhaisnuortenleirit, mut voiks niitä ees laskee töiks? Käytiin kahen kamun kans kattomassa Men In Black 3 3D, mulla ei ollu mitää odotuksia sitä leffaa kohtaan, mut se paljastuki ihan sikahyväks! Suosittelen (; Aattelin ite kattoo tässä lähiaikoina siitä ykkösen ja kakkosen.

Ennen elokuvaa mulla oli isospalaveri Kymppileiriä varten. En tuntenu sieltä ketään, mutta toivottavasti tutustun sitten siellä leirillä. Vähän jännittää! Kävin kans Arnoldsissa syömässä bagelin (mums!) ja otin semmoisen uutuus chocolate-donitsin. Se näytti ihan törkeen hyvältä siinä kuvassa ja ois varmaan maistunukin, mutta olin niin täynnä jo siitä bagelista, että ei oikein uponnu D: Vierailin myös Stadiumissa ostamassa mustan bikinibandeaun.

Ton värikkään paidan mä tilasin netistä, samoin myös semmoisen toisen paidan, joka on kivempi, mutta sen kuva on huono (ja olen niin laiska etten nyt jaksa ottaa uutta). Ne on molemmat mulle vähän isoja, toi värikäs varsinkin. Ehkä mä saan sen kuitenkin viritettyä vyön avulla jotenkin jännästi :b

Ja vikassa kuvassa on mun kesälukemista. Aika laaja skaala kaikennäköistä, luen tosi erilaisia kirjoja. Säännöllisesti kuitenkin kerran kuussa ilmestyvää Demiä ja kerran kolmeen viikkoon ilmestyvää tieku Historiaa. Stephen Kingit, Tuija Lehtisen ja ton 007 lainasin kirjastosta. En oo koskaan kattonu/lukenu 007, joten saa nähä mitä se pitää sisällään. Bill Brysonin kirjan mä ostin stipendirahoilla. Se oli kallis (32,95!), mutta olin haaveillu sen ostamista jo pitemmän aikaa. Nyt kun oli rahaa niin ostin. Se on musta loistava kirja, vaikka se kyllä varmaan suurimman osan mielestä vaikuttaa tappavan tylsältä.

Tuli pitkä ja aika sekava postaus, mutta mulla oli niin monta ideaa, että oli pakko purkaa niitä edes jotenkin! Muista mun ostoksista laitan kuvia sitten kun vaivaudun niitä kuvaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogger Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger.